امکانات و قابلیت های پنل | پنل پایه B | پنل تبلیغاتی A | پنل سازمانی +A | پنل حرفه ای As | پنل نمايندگي م |
ارسال پیامک به صورت تکی و گروهی | |||||
ارسال پیامک به صورت نظیر به نظیر و از فایل Excel | |||||
ارسال پیامک از دفترچه تلفن | |||||
ارسال پیامک با پیشوند نام و نام خانوادگی مخاطبین ( ارسال با کلمات کلیدی ) |
|||||
ارسال پیامک های طولانی و با زبان های مختلف | |||||
تخمین هزینه ارسال قبل از ارسال نهایی | |||||
امکان دریافت گزارشات ارسالی ها و دریافتی ها | |||||
استفاده از پیام های پیش فرض ( پیام های آماده ) | |||||
لیست پیام های ارسال شده و وضعیت آنها با امکان جستجو و فیلتر |
|||||
زمانبندی و ارسال پیامک اتوماتیک در تاریخ و ساعت مشخص | |||||
امکان جلوگیری از ارسال به شماره های تکراری در گروه ها | |||||
ارسال پیامک منطقه بندی و کد پستی سراسر ایران | |||||
ارسال به شماره های ایرانسل به تفکیک شهر و استان | |||||
اضافه کردن فیلدهای نامحدود برای هر گروه از دفترچه تلفن | |||||
مديريت دفتر تلفن ( ثبت اطلاعات كامل و گروه بندي مخاطبين ) |
|||||
پاسخگوی خودکار به پیامک های دریافتی ( پاسخ هوشمند و پارامتریک ) |
|||||
ارسال با دکل های BTS ایرانسل | |||||
ارسال بر اساس رده سنی و جنسیت ( ارسال به جنسیت و سن شهر مورد نظر ) |
|||||
ارسال پیامک های دریافتی به موبایل و ایمیل مدیریت سیستم | |||||
ارسال پیامک و مدیریت سامانه از طریق موبایل مدیریت سیستم | |||||
ارسال پیامک مشاغل شهر و شهرستان | |||||
ارسال پیامک بین المللی | |||||
ارسال پیامک کارت ویزیت - MMS - WAP | |||||
مدیریت رویدادها ( ارسال پیامک اتوماتیک تبریک ها ، سالگرد و اخطاریه ها ) |
|||||
نظرسنجی و آمارگیری از طریق پیام کوتاه | |||||
صندوق انتقادات و پیشنهادات | |||||
برگزاری مسابقات و آزمون های مبتنی بر پیامک | |||||
تعریف واحدهای سازمانی و مدیریتی مبنی بر همکار | |||||
خدمات وب سرویس ( مدیریت پاسخ از URL و مدیریت Remote Database ) |
|||||
خدمات هوشمند ( هشدار دهنده و Divert ) ـــ دایورت پیامک | |||||
مدیریت کاربران | |||||
امكان ايجاد نمايندگي مشابه | |||||
پشتیبانی از طریق ارسال تیکت در داخل سامانه پیامک | |||||
پشتيباني از طريق آيدي ياهو و ... | |||||
پشتيباني تلفنی در ساعات پاسخگویی اعلام شده | |||||
پشتيباني از طریق ایمیل ( پست الکترونیکی ) | |||||
شارژ آنلاین اعتبار ( با تمامی کارت های بانکي شبکه شتاب ) * شارژ حساب از طریق درگاه بانک های ملت ، ملی و ... |
|||||
شارژ آنلاین اعتبار از طريق حساب جهان پي ، پي لاين ، پارس پال ، زرین پال و ... |
|||||
شارژ اعتبار بصورت كارت به كارت ، واريز به حساب و ... |
|||||
بازگشت اعتبار پیامک های ناموفق ( ارسال نشده ) و بلک لیست | |||||
امکان ارسال و دریافت پیامک از تمامی اپراتورها ( 1000 ، 2000 ، 3000 ، 50002 ، 50005 ، 50001 ، 021 و ... ) |
|||||
امکان استفاده از خط اشتراکی از اپراتورهای مختلف | |||||
امکان ارسال از خط بالک ( تبلیغات انبوه ) - از خط اشتراکی ******* در منطقه اي ، مشاغل و كد پستي |
|||||
امكان استفاده از خط اشتراكي ويژه پيامك پنل جهت ارسال پيامك بر اساس جنسيت و سن يا منطقه اي ايرانسل |
|||||
امکان ارسال عبور از لیست سیاه مخابراتی ( با خدماتی نمودن خط اختصاصی صرفاً جهت اطلاع رسانی ) |
|||||
امکان سفارش خط اختصاصی ( خرید شماره ) از تمامی اپراتورها ( 1000 ، 2000 ، 3000 ، 50002 ، 50005 ، 50001 ، 021 و ... ) |
|||||
امکان سفارش خطوط اپراتورهای 3000 و 5000 از رنج های مختلف ( با توجه به محدودیت سفارش از سرشماره در این اپراتورها ) |
|||||
امکان دریافت خط اختصاصی هدیه بصورت رایگان برای کاربران فعال ( تنها با شارژ حساب بالای 5,000,000 ریال در مدت یک روز ) |
|||||
امکان دریافت خط اختصاصی هدیه بصورت رایگان برای کاربران خاص در جشنواره ها ، مناسبت ها و ... |
|||||
امکان دریافت شارژ هدیه از طریق باشگاه مشتریان داخل سامانه در مبالغ بالای شارژ حساب و معرفی کاربر |
|||||
تعرفه پایه پیامک از تاریخ 1393/10/01 ( سایر خطوط با 6 تا |
|||||
قیمت ( تومان ) |
|
|
|
|
|
جهت سفارش مورد نظر بر روی آیکون بسته مربوطه کلیک کنید و هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی بانک ملت و ... پرداخت نمایید
همـچنین میـتوانید پرداخت های خود را نیز با اپلیکیشن آپ به کد " تله پرداز " 397892 بنام " شارژ پیامک از طریق موبایل خود انجام نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمای پرداخت اینـجا کلیک کنید
همـچنین تعرفه های قید شده بر اساس تعرفه جدید ، با توجه به افزایش تعرفه سراسری از سوی اپراتورها و شرکت ارتباطات سیار از تاریخ 1397/10/10 میـباشد
❉ به کلیه پنل های کاربری یک خط 14 رقمی رایگان انتخابی از اپراتور 5000 بصورت هدیه از تاریخ 1393/10/19 تا اطلاع ثانوي ارائه خواهد شد!
تعرفه ارسال با خطوط مختلف متغییر میـباشد ، جهت مشاهده دقیق تعرفه ارسال کافیـست به پروفایل کاربریـتان مراجعه نمایید.
شایان ذکر است تعرفه ارسال پیام انگلیسی در حدود دو برابر تعرفه پیام فارسی میـباشد
نوع پنل | 5000 | 1000 و 3000 | 2000 و BTS و GSM | 21 و 26 | پیام صوتی |
---|---|---|---|---|---|
پنل As رایگان | 147 ریال | 161.7 | 176.4 | 132.3 | 22.05 |
پنل As تک ستاره | 137 ریال | 150.7 | 164.4 | 123.3 | 20.55 |
پنل As دو ستاره | 135 ریال | 121.5 | |||
پنل As سه ستاره | 130 ریال | 117 | |||
پنل As چهار ستاره | 127 ریال | 139.7 | 152.4 | 114.3 | 19.05 |
پنل As پنج ستاره | 122 ریال | 134.2 | 146.4 | 109.8 | 18.3 |
پنل As شش ستاره | 117 ریال | 128.7 | 140.4 | 105.3 | 17.55 |
پنل As هفت ستاره | 112 ریال | 123.2 | 134.4 | 100.8 | 16.8 |
پنل As هشت ستاره | 107 ریال | 117.7 | 128.4 | 96.3 | 16.05 | تعرفه پایه | با ضرایب 1.1 | 1.2 | 0.9 | 0.15 |
* تعرفه اپراتور خط ثابت ( پیش شماره 21 و 26 ) با 10% ارزان تر از تعرفه پایه ( ارسال از اپراتورهای 5000 ) میـباشد.
- نرخ خرید آن از سایر سامانه ها بسیار ارزانتر است
به طوری که نرخ خرید پیامک در سامانه ی رایگان جهان برتر با سامانه هایی که برای ثبت نام هزینه های بالا دریافت می کنند برابری می کند!
حتي ارزان تر از بسياري از سامانه ها - هیچ اجباری برای خرید شماره اختصاصی نیست و فقط در صورتی که به آن نیاز دارید هزینه اش را می پردازید
- امکاناتش بسیار پیشرفته تر و بروز تر از سامانه های دیگر است
- سرعت و کیفیت ارسال فوق العاده بالا می باشد
- داراي به روز ترين بانك اطلاعات مشاغل و مناطق كشور بصورت رايگان است
- داراي قابليت ارسال از طريق دکل های BTS ایرانسل و منطقه اي ايرانسل مي باشد
- این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت دوره اي به روز میشود
، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رايگان به سامانه اضافه می گردد - هیچ محدودیتی در تعداد خرید پیامک ، تاریخ مصرف و ارسال پیام در سامانه وجود ندارد
- در سامانه پيامك پنل جهان برتر هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد
- بازگشت هزينه پيامك هاي ناموفق ( ارسال نشده ) و بلك ليست
- در سامانه پيامك پنل جهان برتر در كليه خطوط تعرفه ارسال به شماره های همراه اول و ايرانسل يكسان هست
- و ده ها ویژگی و امکانات بسیار متمایز دیگر
- و در نهایت اینکه در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته که نیاز به پشتیبانی داشته باشید با تلفن ، ایمیل و تيكت مشکل شما حل خواهد شد