راهنمای فعالسازی سامانه
به چند شیوه می توانید در سامانه پيامك پنل جهان برتر عضو شوید.
1- تماس با واحد فروش
2- ثبت نام آنلاین در سایت
شما پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور باید از صفحه اصلی سایت و بخش ورود به سامانه به پنل کاربری خود وارد شوید.
به محض ورود به پنل ، صفحه تایید موبایل برای شما به نمایش در میــآید :
که میـبایست کد فعالـسازی ارسال شده به موبایلــــتان را در بخش مشخص شده وارد نمایید.
قبل از هر چیز لازم است با مراجعه به بخش پشتیبانی در سامانه و گزینه ارسال مدارک ، مدارک لازم را ارسال نمایید.
::. اطلاعات بيشتر درباره تكميل اطلاعات كاربري و فعال شدن سامانه .::
پس از تایید مدارک شما توسط واحد پشتیبانی ، خطوط و بخش ارسال پيامك در پنل شما فعال خواهد شد.
دقت داشته باشید كه تعرفه ارسال با خطوط مختلف متغییر میـباشد ، جهت مشاهده تعرفه ارسال کافیـست به پروفایل کاربریـتان مراجعه نمایید
حالا شما میـتوانید پنل خود را شارژ نمایید و ارسال پیامک را آغاز کنید.
لطفا قبل از كار با سامانه پيام ويژه كاربران جديد يا پيام ويژه همکاران و نمایندگان جدید را با توجه به پنل خود مشاهده نماييد
::. لينك پيام ويژه كاربران و نمايندگان جديد در لحظه ورود به سامانه پيامك براي كاربر نمايش داده مي شود .::
♦ همچنين ميتوانيد اين پيام را با كليك بر روي اينجا مشاهده نماييد ♦
026-34712230
09196800321
09358432579
يا از طريق تلگرام ، ايميل ، فرم ارتباط با ما و سيستم پشتيباني تيكتينگ سامانه
فایل راهنما سامانه
ارائه راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک
، از مهمترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان می باشد
که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود.
جهان برتر علاوه بر پشتیبانی 24 ساعته از قسمت تیکتینگ
، فایل راهنمای سامانه را نیز آماده سازی نموده است که می توانید در این قسمت دانلود نمایید.
فایل راهنمای کاربران سامانه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.
فایل راهنمای نمایندگان سامانه را نیز می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.