پیام کاربران
پیام مدیران
نحوه خريد اعتبار پيامك يا شارژ حساب
كاربر گرامي آرزومند سرشار از بركت و رضايتــمندي در كسب و كارتان هستيم.
فروش ویژه پنل نمایندگی پنج ستاره 400 هزارتومان
بجای 520 هزارتومان
::. فقط براي مدت محدود .::
تعرفه ارسال در این بسته برای خطوط 5000 و 2000 هر پیامک 70.5 ریال و خطوط 1000 و 3000 هر پیامک 75 ریال می باشد
با امکان ايجاد نامحدود كاربر و نماينده بصورت رايگان + پکیج خطوط اختصاصی رایگان هدیه
قابل توجه نمايندگان همكاري در فروش یا نمایندگی رایگان سامانه :
لطفا به موارد مورد توافق دقت داشته باشید
، لذا پس از فعال سازی نماینده می بایست 50% هزینه پنل با حداقل 30,000 تومان را پرداخت نمایید
در غیر این صورت امکان ارسال شما غیر فعال گردیده و مراتب جهت مطالبه پیگیری می شود
جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد بسته پنل نمایندگی رایگان
اینجا
کلیک نمایید
✔ نمایندگان فاقد وبسایت و درگاه پرداخت آنلاین می توانند برای پرداخت هزینه پنل و خط
اینجا
را به کاربران خود معرفی نمایند
که هیچ نام و اطلاعات تماسی از ما در آنجا قید نگردیده است و جهت رفع مشکل دریافت هزینه شماست
بدیهی است تراکنش ها بررسی و سود دریافتی پس از رسیدن به 10 هزار تومان به حساب بانکی نماینده واریز می گردد
✔ لطفا قبل از هر گونه پرسش و سوال نسبت به بررسی سوال خود در
سوالات متداول و عمومی
و
سوالات متداول نمایندگان
اقدام نمایید.
و جهت سوالات جدید خود به بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید.
● در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره بهتر است از طریق آیدی یاهو یا تماس تلفنی با پشتیبانی در ارتباط باشید!
✔ نماینده محترم لطفا جهت پاسخ گوی سریع و مطلوب برای هر کاربر فقط یک تیکت بصورت دائمی و طبق نمونه ذیل ایجاد کنید
موضوع : مرتبط با كاربر demouser نوع پشتیبانی : مشکلات و سوالات سامانه
توضیحات : * تيكت مرتبط با كاربر demopanel ـــ محمد رضا پورسلیمان ـــــ از نماینده demouser
سپس نسبت به ارسال تیکت اقدام نمایید و بعد به تیکت مربوطه مراجعه و مشکل یا سفارش مربوط به کاربر را ارسال نمایید
توجه داشته باشید : مشکلات ، سفارشات و موارد مرتبط به این کاربر در آینده نیز در همین تیکت ارسال نمایید
تخفيف ويژه : تا پایان خرداد ماه ویژه پنل نمايندگي تک ستاره
با 50% تخفیف و پرداخت مبلغ 30,000 تومان بجای 60,000 تومان پنل خود را به دو ستاره ارتقاء دهید
✔ كاربران و نمایندگان جديد : لطفا قبل از كار با سامانه ، پيام مدير را مشاهده نماييد
✔ در صورت تمایل به تسریع پاسخ گويي تيكت شما کافیست يك پيامك حاوی " بررسی تیکت شماره **** " را به 09196800321 ارسال نمايید
♦ كاربر گرامي : به جهت فیلترینگ و كنترل محتوا از سوي مخابرات لذا همیشه قبل از ارسال پیامک انبوه ، یک پیامک تستی به یک شماره همراه اول و نيز ایرانسل از همان خط ارسال نمایید ، در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن پیامک های ارسالی بر عهده ارسال کننده خواهد بود
✔ کاربر گرامی : جهت پرداخت آنلاين هزينه پنل نمايندگي و سفارش خط از طريق
فرم سفارش
يا
فرم پرداخت آنلاين وبسايت
اقدام نمایید
شايان ذكر است در حال حاضر به هيچ عنوان امكان استفاده از اعتبار شارژ پنل خود جهت سفارش خط مقدور نيست
پیام ویژه کاربران جدید
پیام ویژه نمایندگان جدید
نحوه خريد اعتبار پيامك يا شارژ حساب
پشتیبانی آیدی یاهو
جهت برگشت به صفحه قبلي اینجا را کلیک کنید