پیام کاربران
پیام مدیران
نحوه خريد اعتبار پيامك يا شارژ حساب
از اینکه ما را بعنوان سرویس دهنده خود انتخاب نموده اید بینهایت سپاسگزاریم و دستان گرم شما را صمیمانه میفشاریم ...
كاربر گرامي توجه داشته باشيد كه كليه تخفيف ها بصورت روزانه و يا در مدت محدود مي باشد
در صورتي كه هنوز كاربر سامانه نيستيد يا قصد تغيير نسخه پنل كاربري يا ارتقاء نوع پنل ( كاهش تعرفه پيامك ) را داريد
جهت مشاهده تخفيفات ويژه خريد پنل و امكانات به
http://www.jahanbartar.ir/offer.php
مراجعه نماييد
اما جهت مشاهده تخفيف هاي ويژه كاربران سامانه ، كافيست بر روي " پيام كاربران " يا " پيام مديران " كه ويژه همكاران و نمايندگان هست
در بالاي صفحه كليك كنيد تا { خبر مدير } را مشاهده كنيد
معمولا تخفيفات ويژه ، طرح هاي مناسبتي و جشنواره ها ، واگذاري تخفيفي خطوط و ... از اين طريق اطلاع داده مي شود
، كه در لحظه ورود به سامانه پيامك براي كاربر نمايش داده مي شود
✔ لطفا قبل از كار با سامانه ، پيام مدير را مشاهده نماييد
پيام ويژه كاربران جديد
پيام ويژه همکاران و نمایندگان جدید
::. نحوه خريد اعتبار پيامك و شماره اختصاصي .:: + قيمت خطوط
پشتيباني از طريق آیدی یاهو ( گفتگوي آنلاين با ما )
♦ كاربر گرامي: به جهت فیلترینگ و كنترل محتوا از سوي مخابرات لذا همیشه قبل از ارسال پیامک انبوه ، یک پیامک تستی به یک شماره همراه اول و نيز ایرانسل از همان خط ارسال نمایید ، در غیر این صورت مسئولیت نرسیدن پیامک های ارسالی بر عهده ارسال کننده خواهد بود.
✔ کاربر گرامی : جهت پرداخت آنلاين هزينه پنل نمايندگي و سفارش خط از طريق
فرم سفارش
يا
فرم پرداخت آنلاين وبسايت
اقدام نمایید
شايان ذكر است در حال حاضر به هيچ عنوان امكان استفاده از اعتبار شارژ پنل خود جهت سفارش خط مقدور نيست