✔ به منظور جلوگیری از بروز خطای احتمالی [ در سامانه پرداخت آنلاين ] ، لطفا از مرورگر IE ( اینترنت اکسپلورر ) استفاده
نکنید
جهت استفاده بهینه از سامانه از نسخه های جدید مرورگرهای جایگزین ( فایرفاکس ، اپرا ، گوگل کروم و ... ) استفاده نمایید.
توجه نماييد: در درگاه بانك ، بعد از کلیک روی دکمه تکمیل فرآیند خرید ، عجله نکنید و منتظر بمانید تا پرداخت تکمیل شود
و اتوماتیک به صفحه تائيده و ثبت تراكنش هدایت شوید
لطفاَ در هنگام پرداخت ، صفحه درگاه بانك را Refresh نکنید و منتظر بمانید تا پرداخت تکمیل شود
* پس از پرداخت بصورت خودكار به قسمت ثبت سفارشات هدايت ميشويد
پس از بررسي پرداخت توسط اپراتور سيستم ، اطلاعات مربوط به سفارش شما از طريق ايميل به شما ارسال خواهد شد
سامانه پيامك پنل جهان برتر را از سامانه های دیگر
بیشتر دوست خواهید داشت چون ...
نرخ خرید آن از سایر سامانه ها بسیار ارزانتر است به طوری که نرخ خرید پیامک در
سامانه ی رایگان جهان برتر با سامانه هایی که برای ثبت نام هزینه های بالا دریافت می کنند برابری می کند!
حتي ارزان تر از بسياري از سامانه ها
هیچ اجباری برای خرید شماره اختصاصی نیست و فقط در صورتی که به آن نیاز دارید هزینه اش را می پردازید
امکاناتش بسیار پیشرفته تر و بروز تر از سامانه های دیگر است
سرعت و کیفیت ارسال فوق العاده بالا می باشد
داراي به روز ترين بانك اطلاعات مشاغل و مناطق كشور بصورت رايگان است
داراي قابليت ارسال از طريق دکل های BTS ایرانسل و منطقه اي ايرانسل مي باشد
این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت دوره اي به روز میشود ، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به صورت رايگان به سامانه اضافه می گردد
هیچ محدودیتی در تعداد خرید پیامک ، تاریخ مصرف و ارسال پیام در سامانه وجود ندارد
در سامانه پيامك پنل جهان برتر هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد
ببازگشت هزينه پيامك هاي ناموفق ( ارسال نشده ) و بلك ليست
در سامانه پيامك پنل جهان برتر در كليه خطوط تعرفه ارسال به شماره های همراه اول و ايرانسل يكسان هست
و ده ها ویژگی و امکانات بسیار متمایز دیگر
و در نهایت اینکه در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته که نیاز به پشتیبانی داشته باشید با تلفن ، ایمیل و تيكت مشکل شما حل خواهد شد
کاربر گرامی :
امکان خرید بسته های کاربری و ارتقاء آن تا چند روز آینده امکان پذیر نمیـباشد
در صورت تمایل به عضویت از طریق قسمت ثبت نام سامانه پیامک اقدام نمایید
و سپس نسبت به ارسال اسكن كارت ملي يا شناسنامه خود
از قسمت " ارسال مدارك " در بخش پشتيباني جهت فعال شدن بخش ارسال پيامك اقدام نمايید.
در ادامه از بخش " عملیات حساب " ، و در ستون منوی سمت راست ظاهر شده گزینه شارژ حساب را کلیک نمایید
و بـراحتی نسبت به خرید آنلاین اعتبار جهت ارسال پیامک اقدام نمایید
همـچنین در صورت تمایل به تهیه و خرید اختصاصی نسبت به مشاهده تعرفه خطوط و پرداخت هزینه مربوطه از سامانه پرداخت الکترونیکـ نمایید
شایان ذکر است پروسه استعلام شماره کمی زمان بر بوده ، بنابراین تا دریافت پاسخ استعلام صبر نموده
و از پیگیری های مکرر از بخش پشتیبانی خودداری فرمایید
همـچنین از زمان پرداخت تا فعال شدن شماره 24 الی 72 ساعت در روزهای اداری زمان نیاز است
در صورت نیاز با تلفن مدیریت پشتیبانی سامانه بـشماره 09196800321 تماس حاصل نمایید
با تشکر از شما