::. براي مشاهده امکانات و قابلیت های سامانه و سفارش آن كافيست اينجا كليك کنید .::
جهت آشنایی کامل با سامانه بصورت خلاصه كافيست از قسمت ' منوی دسترسی سریع ' به " راهنمای عمومی کاربر " مراجعه نماييد
فرصت ويژه تا 98% تخفيف ويژه سامانه پیام کوتاه تبليغاتي با تمامي امكانات براي صاحبان مشاغل جهت افزايش فروش و رونق كسب و كار




در این بخش می توانید سوالات متداول در خصوص شروع به کار در زمینه سامانه نمایندگی
به همراه پاسخ های ارائه شده توسط کارشناسان را مطالعه نمایید.
برای دیدن پاسخ ها ، بر روی سوال مورد نظر کلیک نمایید.

جهت ارسال سوالات جدید خود به بخش " پشتیبانی " داخل سامانه مراجعه نمایید.

فایل راهنمای نمایندگان سامانه را می توانید از لینک زیر دریافت نمایید.
دانلود فایل راهنما نمایندگان


 
     ::.   پنل نمایندگی و   ســوالــاتـــ مــتــداولـــ   ؟؟؟   .::  


✔ با انتخاب و كليك بر روي عنوان موضوعي يكي از عناوین سوالات متداول زير نسبت به مشاهده متن پيام پاسخ آن شويد



     - چطور می شود سامانه را بر روی دامنه اختصاصی خودم داشته باشم؟  


نمایندگان می توانند با Domain اختصاصی ( www.YourSite.com ) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند.
کافیست ابتدا یک دامنه از یک شرکت معتبر خریداری کرده و سپس DNS های دامنه خود را بر روی DNS های سامانه تنظیم نمایند.
( ns1.ippanel.com و ns2.ippanel.com )
و یا اگر زیر دامنه است ، آن را روی آی پی سرور ( 37.130.202.188 ) ست نموده تا کاربران از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند.

نمایندگان محترم به صورت کلی نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) نداشته
و فقط چنانچه نماینده بخواهد در یک وب سایت جداگانه صفحه لاگین خود را قرار دهد ، نیاز به میزبانی مجزا خواهد داشت.
نمایندگان می توانند با تغییر نمایه در صفحه لاگین ، یک عکس و لوگو و اطلاعات تماس از خود را قرار دهند.



::. نحوه فعال سازی و اتصال به سامانه از طریق ساب دامین شما .::
در قسمت ثبت دامنه داخل سامانه می بایست دامنه سایتتان را بدون هیچ پیشوند و پسوندی و ساب دامین ثبت کنید
بطور مثال اگر آدرس شما /http://www.jahanbartar.ir است در این بخش فقط jahanbartar.ir را با حروف کوچک ثبت کنید
در صورتی که سایتی برای معرفی سامانه داشته باشید
می توانید درگاه ورود به پنل را بر روی دو ساب دامین sms و panel ست نمایید
تا کاربران از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند.
مانند : http://sms.jahanbartar.ir

نحوه ست كردن زير دامنه ی سی پنل ـ Cpanel :
در هاست سی پنل از قسمت Domains گزينه Simple DNS Zone Editor را انتخاب كنيد
از Select a Domain دامين مورد را نظر را انتخاب و در Add an A Record ::
باكس Name: يكبار sms و پس از ثبت panel و در باكس Address: آي پي سرور 37.130.202.188 را قرار داده و ثبت كنيد
::. دقایقی منتظر بمونيد تا ست انجام بشه ::.

در صورت نیاز می توانید فایل راهنمای نمایندگان را از اینجا دریافت کنید
و بصورت تصویری در صفحه ۶ فایل راهنمای نمایندگان ، نحوه ثبت دامنه و زیر دامنه برای هاست سی پنل و دایرکت ادمین توضیح داده شده است




     - آیا امکان درج لوگو ، تبلیغات و تغییر صفحه ورود به پنل برای ما امکان پذیر است؟  


با دریافت سامانه نمایندگی ما می توانید لوگو اختصاصی خود را در قسمت مدیریت و بخش " تغییر لوگوی پنل " درج نمایید
و همچنین با ایجاد بنر تبلیغاتی در همان بخش ، قادر خواهید بود یک بنر برای تمام نمایندگان و کاربران خود به نمایش بگذارید.
شما همچنین می توانید با مراجعه به بخش " ثبت دامنه " تصویر نمایه ورود به پنل را تغییر دهید و عکسی به دلخواه خود قرار دهید.
برای این کار ابتدا عکس پس زمینه آدرس ippanel.com را دریافت
و سپس عکس را دقیقا در همین اندازه و موقعیت ها ویرایش نموده و در بخش نمایه آپلود نمایید.
نمونه ای از تغییر نمایه را می توانید در این آدرس ببینید.
همچنین می توانید از تصاویر زیر نیز بهره مند شوید              برای مشاهده بهتر بر روی هر تصویر کلیک کنید

نمایه لوگین سفارشی نمایندگان   نمایه لوگین طرح پیامک گروهی   نمایه لوگین طرح SMS   نمایه لوگین طرح درختواره پیامک   نمایه لوگین طرح حباب   نمایه لوگین طرح شبکه تلفن همراه   نمایه لوگین طرح موبایل   نمایه لوگین طرح قاصدک   نمایه لوگین طرح هفت سین ویژه نوروز   نمایه لوگین طرح طبیعت ویژه نوروز   نمایه لوگین سیستم جامع پیام دهی جهان برتر  




     - شماره کارت و شماره حسابم را در بخش مدیریت حساب ها وارد کردم ولی پرداخت الکترونیک انجام نمی گیرد. لطفا توضیح دهید.  


برای فعال سازی پرداخت الکترونیک باید با شرکت به پرداخت بانک ملت تماس گرفته
و درخواست فعالسازی درگاه پرداخت الکترونیک را انتخاب نمایید.
پس از دریافت ترمینال ، می توانید از مزایای استفاده از پرداخت الکترونیک مستقیم بهره ببرید.
در ضمن در هنگام عقد قرارداد با بانک ، می بایست IP سامانه ( 37.130.202.188 ) را اعلام نمایید.




     - در صورتی که درگاه بانکی نداشته باشم ، آیا این امکان وجود دارد کاربران من شارژ خود را به صورت آنلاین خریداری کنند؟   ...  

         در این صورت ، چگونه سود حاصل از شارژ کاربران را دریافت می کنم؟  

در صورتی که درگاه بانکی نداشته باشید
، کاربران شما می توانند از درگاه " شارژ پیامک " - که در آن هیچ اسمی از ما نیست - خرید خود را انجام دهند.
همچنین سود حاصل از این خرید ، بلافاصله به پنل شما اضافه می گردد
و یک پیامک حاوی اطلاعات مربوط به میزان شارژ کاربر و همچنین میزان سود واریزی ، به موبایل شما ارسال می گردد.




     - آیا امکان تغییر امکانات بسته ها برای نمایندگان وجود دارد؟  


خیر ، این امکان وجود ندارد.
بسته های موجود با کارشناسی دقیق و مشورت با نمایندگان ایجاد شده و قابلیت تغییر امکانات آن ، در حال حاضر وجود نخواهد داشت.




     - منظور از قیمت گذاری چیست و آیا می توان در آینده این قیمت گذاری را تغییر داد؟  


شما باید به محض شروع به کار و ایجاد کاربر و نماینده ، میزان تعرفه ی عمومی مدنظر خود برای کاربران و نمایندگان را تعیین نمایید.
این قیمت گذاری و تعرفه برای تمام کاربران و نمایندگان اعمال شده
و همچنین می توانند طبق جدول تخفیف در قسمت شارژ حساب ، از تعرفه متغیر استفاده نمایند.
تعرفه اعلام شده قابل تغییر نمی باشد و باید در انتخاب تعرفه و قیمت گذاری ، دقت لازم را مبذول فرمایید.
ضمنا در موارد خاص ، شما قادر خواهید بود تعرفه ی کاربر و یا نماینده را با احتساب تخفیف ویژه ، ثابت نمایید.




     - به کاربر خود اعلام کرده ام در صورت خریداری بسته کامل ، می تواند پنل کاربری و نمایندگی مشابه ایجاد کند ، آیا درست است؟  


با توجه به نوع پلن نمایندگی شما که در قرارداد آمده است ، در صورتی که نمایندگی سطح 2 و یا 3 را خریداری نموده باشید
، می توانید نماینده ای مشابه خود تعریف نموده و حتی در شرایط خاص ، نماینده شما نیز قادر به اعطای نمایندگی مشابه خواهد بود.




     - چطور می توانم برای تمام کاربران و نمایندگان و یا حتی یک کاربر خاص ، پیام و یا خبری اعلام کنم؟  


برای یک کاربر خاص باید در قسمت پشتیبانی ، ارسال تیکت به کاربر را انتخاب نموده و متن خود را درج نمایید.
در حالتی که بخواهید پیام شما را تمام کاربران ببینند
، باید در بخش مدیریت ، ویرایش اطلاعات تماس ، در قسمت پیام کاربران متن خود را که به صورت کد HTML آماده کرده اید ، وارد نمایید.
این پیام به محض ورود کاربران به سامانه ، به صورت یک صفحه جدید باز می شود.
همچنین این امکان برای ارسال خبر به نمایندگان نیز در همان قسمت وجود دارد.




     - چطور می توانم متن را بصورت html نمایم و در توضیحات صفحه راهنمای سامانه استفاده کنم؟  


در توضیحات صفحه راهنما ( قسمت ثبت و ویرایش قیمت بسته ها / ویرایش اطلاعات تماس ) میتوانید از کد html استفاده کنید
ساخت آسان کد در این صفحه امکان پذیر است http://www.ckeditor.com/demo#full
ابتدا متن را داخل سایت ckeditor نوشته يا وارد كرده و سپس دکمه Source را میزنید و کدهای ساخته شده را داخل توضیحات کپی میکنیم




     - هزینه یک شماره را پرداخت کردم ولی هنوز در قسمت شماره های اختصاصی اضافه نشده است ، لطفا پیگیری نمایید.  


لطفا دقت نمایید ، پس از پرداخت مبلغ خط ، حداقل یک روز کاری زمان نیاز است تا شماره فعال شود.




     - آیا ساخت کاربر به تعداد خاصی محدود می شود؟ آیا بابت ایجاد هر کاربر هزینه ای دریافت می شود؟  


شما می توانید به تعداد نامحدود ، کاربر ایجاد کرده و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه نیست.




     - آیا می توان سطح دسترسی کاربران را تغییر داد؟  


بله ، این امکان وجود دارد. شما می توانید از قسمت ویرایش کاربران اقدام به تغییر بسته نمایید.




     - شرایط ارائه نمایندگی مشابه به چه صورت است؟ آیا نماینده من هم می تواند دامنه اختصاصی داشته باشد؟  


در صورتی که امکان ارائه نمایندگی برای شما فعال یاشد
، نماینده شما نیز تمامی امکانات و اختیارات شما را داشته و می تواند از دامین شخصی ، لوگو و نمایه اختصاصی استفاده نماید.




     - در صورتی که نماینده من درگاه پرداخت الکترونیک نداشته باشد ، آیا امکان شارژ برای کاربرانش وجود دارد؟ آیا به درگاه من متصل می گردند؟


در سامانه ما تا هر سطحی که کاربری و نمایندگی واگذار گردد ، برای تمام افراد قابلیت شارژ آنلاین وجود دارد.
به این صورت که به محض اقدام به خرید شارژ توسط کاربر
، در صورتی که نماینده مستقیم ، درگاه ثبت نکرده و یا شارژ کافی نداشته باشد
، به درگاه اصلی سامانه متصل خواهد شد.
یعنی معیار انتخاب درگاه تنها نماینده مستقیم بوده و سود او و همچنین سود شما ، به حساب سامانه واریز می گردد




     - شرایط فعال شدن دسترسی ارائه نماینده مشابه و ارتقا به نمایندگی ارشد چیست ؟ آیا این کار هزینه دارد؟  


در صورتی که در قرارداد خود امکان ارائه نمایندگی مشابه داشته باشید
، قادر خواهید بود که نماینده خود را جهت ارائه نمایندگی محدود نمایید.
یعنی قابلیت ساخت مدیر را برای نماینده خود فعال نکرده و با قیمت گذاری خود شما بابت ساخت نماینده ، از وی هزینه دریافت نمایید.




     - قصد تغيير سطح كاربري به نمايندگي را داشته كه با خطا مواجه می شوم ، علت چیست ؟  


     - قصد تغيير سطح كاربري به نمايندگي را داشته ، كه خطاي زير نمايش داده شد
       { به دلیل تغییر در میزان شارژ ، تغییر سطح امکان پذیر نمی باشد. شارژ کاربر می بایست 0 باشد. }
       علت چیست و باید چه کار کنم ؟


معمولا ارتقاء به نمايندگي براي همه كاربران نيست!
اما با عنايت به تغيير در تعداد پيامك پس از تغيير تعرفه ، زماني كه كاربر شارژ داشته باشد ، امكان اين تغيير نيست.
شما مي بايست اعتبار كاربر را صفر نموده و سپس اقدام به تغيير سطح پنل كرده
یا به کاربر اعلام فرمایید پس از اتمام اعتبار شارژ پنل درخواست انجام مي شود
توجه داشته باشید ممکن است پس از اتمام اعتبار هم موجودي كاربر 0 نشود و باز هم امكان ارتقاء به پنل نمايندگي نباشد
لذا شما مي بايست اعتبار كاربر را از قسمت مدیریت کاربران و با انتخاب کاربر مورد نظر
و کلیک بر روی " انتقال موجودی " از طریق کم کردن صفر نموده و ذخیره کنید
و سپس اقدام به تغيير سطح پنل نمایید




     - آیا امکان ثبت نام آنلاین برای کاربرانم وجود دارد ؟  


بله . تمامی نمایندگان قادر خواهند بود به صورت رایگان در صفحه ورود به پنل خود
، گزینه ثبت نام آنلاین را مشاهده و لینک آن را جهت تبلیغات خود ارائه نمایند.
برای فعال شدن این گزینه لازم است ابتدا دامنه خود را ثبت نموده
و سپس در بخش مدیریت و قسمت " قیمت بسته های آنلاین " قیمت هر کدام از بسته های کاربری و نمایندگی را درج نمایید.
همچنین می توانید در بخش راهنمای ثبت نام
، توضیحات خود در این خصوص را به صورت کد Html وارد نمایید تا در صفحه ثبت نام آنلاین برای کاربران نمایش داده شود.




     -   ...  پس از ثبت نام آنلاین کاربران ، مبلغ واریزی آنها جهت پنل چگونه به حساب من واریز می شود؟  

     - من درگاه بانکی ندارم و از درگاه شما استفاده می کنم.
       پس از ثبت نام آنلاین کاربران ، مبلغ واریزی آنها جهت پنل چگونه به حساب من واریز می شود؟  


در صورتی که شما از درگاه سامانه استفاده می نمایید ، پس از واریز هزینه پنل توسط کاربر ، شما معادل همان مبلغ شارژ خواهید شد.
اگر شما بخواهید این هزینه مستقیم به حساب بانکی شما بیاید
، می بایست از درگاه بانکی خود استفاده نموده
و یا هزینه پنل را جداگانه از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب ، یا درگاه های رابط تراکنش آنلاین از کاربر دریافت نموده
و سپس حساب وی را از طریق گزینه " تغییر مبلغ " در بخش ' ثبت نام های آنلاین ' صفر نمایید.




     - اگر کاربر و نماینده ای ثبت نام آنلاین کرده باشد ، چگونه می توانم قبل از خرید ، هزینه پنل را به او تخفیف بدهم؟  

     - اگر کاربر و نماینده ای ثبت نام آنلاین کرده باشد ، چگونه می توانم قبل از خرید ، هزینه پنل را به او تخفیف بدهم؟
       آیا باید انتقال موجودی داد؟  


پس از ثبت نام کاربران و نمایندگان ،
شما در بخش مدیریت و در قسمت " ثبت نام های آنلاین " لیست کاربرانی که ثبت نام انجام داده اند را مشاهده می کنید.
اکنون کافیست که گزینه تغییر مبلغ در مقابل نام کاربر را کلیک و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید.
دقت نمایید این مبلغ وارد شده همان مبلغیست که در اعتبار کاربر به صورت منفی درج شده
و باید جهت فعال شدن پنل ، آن را پرداخت نماید.




     - چگونه می شود اعتبار کاربر را افزایش یا کاهش بدهم؟  


با مراجعه به بخش مدیریت در قسمت " مدیریت کاربران " تیک کنار کاربر مورد نظر خود را علامت زده
و در پایین صفحه ، گزینه " انتقال موجودی " را کلیک نمایید و انتقال خود را به صورت کاهش و یا افزایش اعتبار ، منظور نمایید.




     - در قسمت انتقال موجودی به کاربران نوشته است " در صورت انتقال داخلی سود فروش برای شما محاسبه نمی شود " این به چه معناست؟  


با توجه به اختلاف تعرفه شما و کاربران شما
، باید در نظر داشته باشید که مبلغی که باید به کاربر انتقال دهید دقیقا نباید از حساب شما کسر شود.
به مثال زیر توجه نمایید :
فرض کنید کاربری با تعرفه پیامک 100 ریالی به شما 100.000 تومان پرداخت کرده و شما می خواهید این کاربر را شارژ کنید.
فرض کنید تعرفه شما 90 ریال باشد.
مبلغی که از کاربر دریافت نموده اید معادل 10.000 پیامک می باشد. یعنی شما باید 10.000 پیامک به او انتقال دهید
و این امر یعنی باید از پنل شما مبلغ 90.000 تومان ( معادل 10 هزار پیامک ) کسر شود
، در صورتی که اگر شما در قسمت انتقال موجودی میزان 100.000 تومان انتقال دهید
سود فروش شما در این حالت ( یعنی همان 10.000 تومان ) نادیده گرفته شده و محاسبه نمی گردد.
برای رفع این موضوع باید اعلام نمایید ، کاربر در سامانه خود و در قسمت عملیات حساب و بخش شارژ حساب
، مبلغ مورد نظر را وارد نموده و به جای گزینه پرداخت آنلاین ، گزینه " کارت به کارت " یا " واریز به حساب " را انتخاب نماید.
در این صورت شما در پنل خود درخواست شارژ را تایید نموده و سیستم دقیقا معادل پیامک های خریداری شده
، از حساب شما کسر و دقیقا معادل همان پیامک ها به پنل کاربر شما اضافه می نماید.




     - در قسمت انتقال موجودی به کاربران نوشته است " ..... دقيقا مبلغ انتقال داده شده به كاربر اضافه شده اما ..... " این به چه معناست؟  

     - در قسمت انتقال موجودی به کاربران نوشته است
       " توجه داشته باشيد در زمان انتقال اعتبار ، دقيقا مبلغ انتقال داده شده به كاربر اضافه شده
       اما از نماينده به تعداد پيامك ، كسر اعتبار مي گردد و در قسمت تراكنش هاي مالي ، اين مبلغ درج مي گردد.
       در كاهش اعتبار نيز مبلغ كسر شده طبق تعرفه مدير بازگشت داده خواهد شد. "
       این به چه معناست؟


در هنگام شارژ حساب توسط تمامی کاربران و نمایندگان ، همانطور که قید گردیده است
" $ درصد مالیات بر ارزش افزوده پس از پرداخت مبلغ کسر خواهد شد "
لذا مبلغ پرداختی انجام شده با کسر مالیات بر ارزش افزوده انجام می شود
اما در انتقال داخلی ، مالیات بر ارزش افزوده محاسبه نمی شود و مبلغ انتقال دقیقا همان مقدار انجام می شود
لذا در زمان انتقال داخلي ، شما مي بايست ماليات را خودتان محاسبه كرده و بعداً انتقال را انجام دهيد.
به طور مثال اگر مي خواهيد 100000 ريال كاربر را شارژ نماييد و مالیات بر ارزش افزوده 8% است ، مي بايست ماليات را جداگانه از وي اخذ نماييد
و در زمان گرفتن مبلغ ، از وي 108000 ريال بگيريد!
و یا مالیات بر ارزش افزوده از مبلغ پرداختی کسر و انتقال داخلی انجام شود
به طور مثال اگر مبلغ پرداختی کاربر 100000 ريال می باشد و مالیات بر ارزش افزوده 8% است
در زمان انتقال داخلی باید مبلغ 92000 ريال انجام شود!

توجه داشته باشید :
1- در زمان انتقال داخلی مبلغ عیناً به حساب کاربر واریز می شود اما اعتبار کسر شده بر اساس تعداد پیامک کاربر از حساب شما کسر می گردد
2- در كارت به كارت يا واريز به حساب قسمت شارژ حساب سامانه ، ماليات به صورت خودكار كسر مي شود
و مابقي مبلغ به عنوان شارژ به حساب كاربر اضافه مي شود.




در كاهش اعتبار نيز مبلغ كسر شده طبق تعرفه شما بازگشت داده خواهد شد.
و مابه التفاوت تعرفه ارسال شما و پنل کاربر مذکور بصورت خودکار از مبلغ انتقال داخلی دریافتی کسر می گردد
به طور مثال اگر تعرفه پایه کاربر 100 ريال و تعرفه شما 85 ریال است
در صورت انتقال داخلی بمبلغ 100000 ریال ، مبلغ اضافه شده به اعتبار حساب شما 85000 ریال خواهد بود
چرا که در زمان شارژ حساب و خرید اعتبار توسط کاربر ، سود خرید کاربری بصورت خودکار محاسبه و به اعتبار شما اضافه گردیده است
::. در واقع تعداد پیامک کاربر به حساب شما افزوده می گردد .::




     - طریقه خرید شماره توسط خود من و کاربران من به چه صورت می باشد؟  


شما با مراجعه به بخش عملیات حساب و قسمت " خرید خط " می توانید خط خود را استعلام و به صورت آنلاین خریداری نمایید.
دقت نمایید خط مذکور پس از خرید باید از اپراتور تحویل گرفته و به پنل شما اضافه گردد.
این امر بسته به شرایط و ترافیک خرید خطوط از یک ساعت تا یک روز کاری زمان می برد.
کاربران شما در حال حاضر امکان خرید آنلاین خط را نداشته و می بایست درخواست خود را از طریق تیکت اعلام نمایند
تا شما نیز با قیمت اختصاصی خود که برای فروش مدنظر دارید ، خطوط را برای کاربران خریداری و به پنل آنها اضافه نمایید.
در آینده نزدیک این امکان نیز اضافه می گردد که کاربران با قیمت گذاری توسط شما ، خطوط اختصاصی خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.


مراحل استعلام و سفارش خط :
1- مشاهده تعرفه خطوط و استعلام شماره مورد نظر
● راهنما در http://jahanbartar.ir/dedicate_line.php
2- دریافت هزینه توسط کاربر بصورت انتقال وجه یا درگاه آنلاین خود و پرداخت آن به ما با واریز به حساب یا درگاه آنلاین سایت
✔ کاربر گرامی : جهت پرداخت آنلاين هزينه سفارش خط از طريق فرم مربوطه اقدام نمایید
                     شايان ذكر است در حال حاضر به هيچ عنوان امكان استفاده از اعتبار شارژ پنل خود جهت سفارش خط مقدور نيست

3- ارسال کد پیگیری تراکنش پرداختی و اطلاعات مربوط به کاربر نهایی از طریق تیکت پشتیبانی ، طبق فرمت زیر



     حتماً تمامی اطلاعات بصورت دقیق و کامل ارسال شود ، در غیر این صورت امکان ثبت نیست !
      ( تلفن ثابت با کد / شماره همراه اول ( در سفارش خط 1000 ) / آدرس با ذکر استان ، شهر ، خیابان ، و حتماً همراه با پلاك / کد پستی )


4- منتظر باشید تا خط مذکور از اپراتور تحویل گرفته و به پنل کاربری شما متصل شود
● از زمان پرداخت تا فعال شدن شماره 24 الی 72 ساعت از اولین روز اداری زمان نیاز است
5- خط را به پنل کاربر مورد نظر اضافه و متصل نمایید
● برای این کار از بخش مدیریت به قسمت " مدیریت کاربران " رفته و بر روی آیکون موبایل ( شماره های اختصاصی ) کلیک کنید
  از لیست شماره ها نسبت به انتخاب شماره مورد نظر نمایید و در تنظیمات دو فیلد امکان دریافت و امکان ارسال را تیک بزنید
  و سپس بر روی " اضافه کردن " کلیک کنید



یا استعلام خطوط و خرید آنلاین در داخل سامانه پیامک و از قسمت " خرید شماره " در بخش عمليات حساب ( آیکون سکه )
که پس از استعلام و تکمیل دقیق اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت و پرداخت هزینه آن از " سبد خرید " اقدام نمایید


نکته مهم : لطفاً تمام موارد مربوط به خرید شماره اعم از
آدرس کامل پستی ، شماره همراه اول ( در سفارش خط 1000 ) و تمامی اطلاعات مندرج دقت نظر لازم را به عمل آورید.
در غیر این صورت خطوط تا تکمیل اطلاعات در حال بررسی خواهد ماند و ثبت نخواهد شد.








     - نحوه تنظیمات فعال سازی قسمت " خرید شماره " سامانه برای کاربران و قیمت گذاری خطوط به چه صورت می باشد ؟  


1- به بخش مدیریت مراجعه نمایید و گزینه " قیمت گذاری خطوط " را انتخاب و با توجه به قیمت های دریافتی خود ثبت نمایید.

تبصره 1 : قیمت گذاری های پایه را در اینجا و اینجا ببینید. دقت نمایید قیمت گذاری برای نماینده و کاربر زیر قیمت های اعلام شده مقدور نمی باشد.

تبصره 2 : قابلیت قیمت گذاری پایین تر از نماینده مستقیم در این ماژول وجود ندارد و قیمت ثبت نخواهد شد.


نمای قسمت قیمت گذاری خطوط


2- پس از قیمت گذاری هر کدام از خطوط ، گزینه " خرید خط " در بخش عملیات حساب پنل کاربر فعال خواهد شد.

نمای قسمت خرید شماره

3- پس از استعلام و خرید شماره توسط کاربران زیرمجموعه
دقیقاً مانند حالت خرید شارژ ، سود خرید خط کاربران محاسبه و به پنل شما اضافه خواهد شد که در بخش گزارشات مالی قابل مشاهده می باشد.
همچنین پیامک اطلاع رسانی این سود نیز برای شما ارسال می گردد.

4- لازم به ذکر است در صورتی که نماینده ای قیمت گذاری نکرده باشد ، امکان قیمت گذاری برای نماینده زیرمجموعه نخواهد بود.

5- قیمت های دریافتی هر نماینده ( جهت درج حداقل تعرفه خطوط ) در بخش " قیمت مبنا " قرار گرفته است.


نکته مهم : لطفاً به کاربران خود اطلاع دهید تمام موارد مربوط به خرید شماره اعم از
آدرس کامل پستی ، شماره همراه اول ( در سفارش خط 1000 ) و تمامی اطلاعات مندرج دقت نظر لازم را به عمل آورند.
در غیر این صورت خطوط تا تکمیل اطلاعات در حال بررسی خواهد ماند و ثبت نخواهد شد.





     - آیا پكيج خطوط یا خرید خطوط بصورت رنجی قابل واگذاری هست ؟  


بله ، قابل واگذاری می باشد
و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ارسال پیامک کلمات غیر مجاز و ممنوعه با کاربر خاطی برخورد می گردد




     - پنل‌هاي زير مجموعه چطور از شماره‌هاي سامانه براي ارسال پيام کوتاه استفاده کنند؟   ...  

     - پنل‌هاي زير مجموعه چطور از شماره‌هاي سامانه براي ارسال پيام کوتاه استفاده کنند؟
       در بخش ارسال پيامک شماره‌اي براي ارسال نمايش داده نمي‌شود.  


شايان ذكر است ، كليه كاربران بايد از قسمت " ارسال مدارك " در بخش پشتيباني
نسبت به ارسال اسكن یا تصویر از كارت ملي يا شناسنامه خود جهت فعال شدن بخش ارسال پيامك اقدام نمايند.
كه در صورت تاييد اسكن كارت ملي و شناسنامه ، علاوه بر امكان ارسال ، چندین خط رند از تمامي اپراتورها بطور خودكار به سامانه اضافه مي گردد.

برای اضافه نمودن خط اختصاصی یا خطوط دیگر می توانید از بخش مدیریت به قسمت " مدیریت کاربران " رفته
و بر روی آیکون موبایل ( شماره های اختصاصی ) کلیک کنید
از لیست شماره ها نسبت به انتخاب شماره مورد نظر نمایید و در تنظیمات فیلد امکان ارسال و امکان دریافت ( خط اختصاصی کاربر ) را تیک بزنید
  و سپس بر روی " اضافه کردن " کلیک کنید




     - نحوه اتصال خط اختصاصی به پنل کاربر مورد نظر به چه صورت می باشد ؟  


برای اضافه نمودن خط اختصاصی یا خطوط دیگر می توانید از بخش مدیریت به قسمت " مدیریت کاربران " رفته
و بر روی آیکون موبایل ( شماره های اختصاصی ) مقابل کاربر مورد نظر کلیک کنید
از لیست شماره ها نسبت به انتخاب شماره مورد نظر نمایید و در تنظیمات فیلد امکان ارسال و امکان دریافت ( خط اختصاصی کاربر ) را تیک بزنید
  و سپس بر روی " اضافه کردن " کلیک کنید




     - آیا سوالات و تیکت های کاربران و نمایندگان ما را نیز شما پاسخ می دهید؟  


تیکت های ارسالی توسط نماینده و کاربران شما تنها در پنل خود شما قابل مشاهده بوده و جوابگویی به آن ها نیز به عهده شماست.
ضمنا می توانید سوالاتی را که قادر به پاسخگویی نیستید ، عینا در بخش پشتیبانی به صورت تیکت ، از همکاران ما بپرسید
و پاسخی را که دریافت می کنید ، در جواب تیکت کاربران خود ، درج نمایید.




     - در صورتی که سوال جدیدی در مورد سامانه داشته باشم از چه طریق می توانم بپرسم؟  


تمام نمایندگان پس از ثبت نام و ورود به سامانه می توانند با مراجعه به بخش پشتیبانی و ارسال تیکت ، سوالات خود را مطرح نموده
و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ کارشناسان ما را در همان قسمت مشاهده نمایند.
همچنین در صورتی که سوال شما جدید و بصورت عمومی باشد ، همراه با پاسخ در لیست سوالات متداول قرار می گیرد.




     -  



         -